This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

hej folkens. har i langtid haft lyst til at backpacke i Sydamerika, så er ved at planlægge en rejse . Jeg vil gerne starte i colombia og muligvis være der 3-4 uger , derefter peru, i 3-4 uger og derefter argentina , også slutte af i Brasilien, i en måneds tid . Ville gerne høre om længden er realistisk? Og hvad mit budget ville være på ( så billigt som muligt) Mvh. Victoria

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hola.
    Hvis du back packer og rejser med sund fornuft,er der mange penge at spare, hostel du skal bo på,skal du bo på dorms, möder du en at rejse med kan man altid dele,det gör det billiger,rigtig mange hostel i syd Amerika har et kökken hvor man lave mad og er man nogen stykker er det super hyggeligt at lave mad sammen,penge at spare,ellers spis lokal mad,som er billigt og godt,husk lokal Transport,Husk Taganga i colmobia,super fedt sted, tjek det ud, hvis du hygger i taganga ligger på stranden og nyder den lokale natur park, er 5000 til 6000 mere ind nok,peru igen mellem 6000 og 7000 tusind kr men igen spis på de mange mad market hvor de lokale spiser, det gjor jeg altid og man spare rigtig mange penge og en god måde at möde de lokale på,når du laver nogen ture så husk og tjek priser ud, er man flere er der nogen gange noget rabt at hente,brasilien er bleven dyre,har ikke rejset i brasilien eller syd Amerika siden 2007, men ville tro du skal bruge mellem 7000 og 8000 tusind i brasilien, men igen,tag du til Illa granda og bliver der og hygger i et stykke tid kan du jo lave en deal der gör det billiger at bo,hvis du rejser i nord brasilien er jeg sikker på det er billiger,Men husk lokale spise steder,lokale buser, rejse stille og roligt give dig tid, jo mere du rejser jo dyre bliver det, kan du finde nogen steder du bliver vilde med,så bliv der og hyg dig og nyd back packer livet med en god bog,når du skal ud på de mange ture du for tilbudt,så lad vaere med at springe på dem alle sammen,find dem der passer til dig,brug tid sammen med de andre back packer med kort spil og total hygge og husk hygge koster ikke noget og man möder så mange forskellige mennesker og det er dem der gör din rejse spaenden.god rejse lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account