This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Emil_E

Hej
    Jeg tager til Costa Rica i februar for at deltage i project abroads naturprogram i den nordlige del af landet, jeg skal være på projektet til midt april hvor jeg efterfølgende har i tankerne at at bruge 2-3 uger på egen hånd og udforske landet. Der er ikke nogen speciel dagsorden, jeg vil bare opleve landet i dens pragt.
    Vil du med?

Hvis der er nogle som kunne være interesseret i at rejse sammen, så er i mere en velkommen til at skrive.

Pura vida
    Emil

Anonym Camilla

Hej Emil

Vi er 2 piger, som er i Costa Rica d. 4. marts-18. marts, hvor vi vil rejse lidt rundt 🙂
    Vi har heller ingen speciel dagsorden, men har overvejet at besøge bl.a. Østkysten (Cahuita/Puerto Viejo), La Fortuna ved Arenal vulkanen, Monteverde mm.

Kontakt os hvis du er interesseret..
    Mvh Camilla & Kuluk

Anonym Camillasg

Hej Emil

Vi er 2 piger, som er i Costa Rica d. 4. marts-18. marts, hvor vi vil rejse lidt rundt 🙂
    Vi har heller ingen speciel dagsorden, men har overvejet at besøge bl.a. Østkysten (Cahuita/Puerto Viejo), La Fortuna ved Arenal vulkanen, Monteverde mm.

Kontakt os hvis du er interesseret..
    Mvh Camilla & Kuluk

Anonym Emil

Hej Camilla & Kuluk
    Så sjovt som det eller kunne være, rejser jeg ikke rundt i Costa Rica på det tidspunkt, som jeg skrev i indlægget laver jeg frivilligt arbejde i den nordlige del af landet fra midt februar til midt april, desværre… Men hvis i en weekend er i nærheden af Liberia eller Barra Honda National park og ville mødes og drikke en øl med en anden evertyrer fra det danske, så er i velkommen til at skrive en mail(i god tid!)

God rejse
    Mvh Emil
    Email: Emilh2o@gmail.com

Anonym Emil_E

Hej Camilla & Kuluk
    Så sjovt som det eller kunne være, rejser jeg ikke rundt i Costa Rica på det tidspunkt, som jeg skrev i indlægget laver jeg frivilligt arbejde i den nordlige del af landet fra midt februar til midt april, desværre… Men hvis i en weekend er i nærheden af Liberia eller Barra Honda National park og ville mødes og drikke en øl med en anden evertyrer fra det danske, så er i velkommen til at skrive en mail(i god tid!)

God rejse
    Mvh Emil
    Email: Emilh2o@gmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account