Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3531409 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Emil_E

Hej
      Jeg tager til Costa Rica i februar for at deltage i project abroads naturprogram i den nordlige del af landet, jeg skal være på projektet til midt april hvor jeg efterfølgende har i tankerne at at bruge 2-3 uger på egen hånd og udforske landet. Der er ikke nogen speciel dagsorden, jeg vil bare opleve landet i dens pragt.
      Vil du med?

Hvis der er nogle som kunne være interesseret i at rejse sammen, så er i mere en velkommen til at skrive.

Pura vida
      Emil

Camilla

Hej Emil

Vi er 2 piger, som er i Costa Rica d. 4. marts-18. marts, hvor vi vil rejse lidt rundt 🙂
        Vi har heller ingen speciel dagsorden, men har overvejet at besøge bl.a. Østkysten (Cahuita/Puerto Viejo), La Fortuna ved Arenal vulkanen, Monteverde mm.

Kontakt os hvis du er interesseret..
        Mvh Camilla & Kuluk

Camillasg

Hej Emil

Vi er 2 piger, som er i Costa Rica d. 4. marts-18. marts, hvor vi vil rejse lidt rundt 🙂
          Vi har heller ingen speciel dagsorden, men har overvejet at besøge bl.a. Østkysten (Cahuita/Puerto Viejo), La Fortuna ved Arenal vulkanen, Monteverde mm.

Kontakt os hvis du er interesseret..
          Mvh Camilla & Kuluk

Emil

Hej Camilla & Kuluk
            Så sjovt som det eller kunne være, rejser jeg ikke rundt i Costa Rica på det tidspunkt, som jeg skrev i indlægget laver jeg frivilligt arbejde i den nordlige del af landet fra midt februar til midt april, desværre… Men hvis i en weekend er i nærheden af Liberia eller Barra Honda National park og ville mødes og drikke en øl med en anden evertyrer fra det danske, så er i velkommen til at skrive en mail(i god tid!)

God rejse
            Mvh Emil
            Email: Emilh2o@gmail.com

Emil_E

Hej Camilla & Kuluk
              Så sjovt som det eller kunne være, rejser jeg ikke rundt i Costa Rica på det tidspunkt, som jeg skrev i indlægget laver jeg frivilligt arbejde i den nordlige del af landet fra midt februar til midt april, desværre… Men hvis i en weekend er i nærheden af Liberia eller Barra Honda National park og ville mødes og drikke en øl med en anden evertyrer fra det danske, så er i velkommen til at skrive en mail(i god tid!)

God rejse
              Mvh Emil
              Email: Emilh2o@gmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account