This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym moello

Jeg rejser på en 3 måneders tir til cr januar 2005. Jeg ville rigtig gerne bruge de tre måneder på frivilligt arbejde. Allerhelst vil jeg lave noget fysisk, bygge et hus etc. Jeg ved visse organisationer tilbyder dette, men er der nogen der ved hvor man går hen og spørger når man først er kommet derned??

Anonym Luna

Hej! Jeg har arbejdet som frivillig i Costa Rica – det var dog på børnehjem, men der mødte jeg også andre backpackere, der arbejde i regnskoven og hjalp med at vedligeholde nationalparkerne. Måske det var noget? Jeg ved, at den danske organisation Nepenthes arrangerer noget (www.nepenthes.dk) og også Exis (www.exis.dk). Jeg tror, det generelt er bedre at have en kontakt hjemmefra, men ellers kan nogle af sprogskolerne derovre også hjælpe med at formidle kontakten.

Anonym moello

Fedt at høre fra nogen der reelt har været der. Var det fedt??? Jeg vil jo gerne slippe for de ofte høje administrationsgebyrer der er ved at benytte kontakter hjemmefra. Derfor gerne hints om steder dernede…
    Hvordan er det??? Hvordan er levestandarden når man arbejder som frivillig? Er der mange insekter/kryb i CR?

Nogle ‘hot-spots’, ting jeg bare ikke må gå glip af dernede???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account