This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym soestroem

Hej jeg er igang med at undersøge hvor jeg vil hen i mellem amerika tænker at rejse rundt men ellers være relativ fast, måske få arbejde… tænker umildbart costa rica men er bange for at det er turist mekka hvorimod el salvador skulle være mere autentisk ?
    håber der nogen der kan give nogle svar evt komme med et helt tredje land?:-) mange tak!

Anonym soestroem

slet ingen?

Anonym Løven

Hej Soestroem,
    jeg skal bruge lidt flere facts omkring din rejse før jeg vejlede dig ordentligt.
    Hvor længe er du af sted, hvad er dit budget osv, og hvad søger du?

/Løven

Anonym soestroem

Hej løven.
    Jeg satser på minimum 6 mrd. dog intet fastlagt men det skal være en længere rejse så jeg rigtigt kan opleve kulturen:-) budgettet er underordnet men satser ca på 60000-70000 kr. jeg søger surf, natur og venligsindet kultur hvor jeg kan opleve lidt af hvert, det kan både være lidt arbejde eller naturoplevelser som bjerge osv. ellers så generelle kulturoplevelser som maya ruiner…

Anonym Anonym

6 måneder lyder jo fantastisk! 🙂 det er kun fantasien der sætter grænser med et halvt år og et stort budget, så mulighederne er mange.
    Du har super surf på pacific siden, top dykning på caribbean siden og samtidig en masse maya kultur ned gennem Centralamerika. Det er relativt små lande som udgør Centralamerika, så du vil f.eks. godt kunne rejsen ned gennem hele Centralamerika på 6 måneder, sådan ville jeg personligt gøre det, men det er smag og behag..
    Hvordan er dit spanske?

Anonym soestroem

Det lyder godt, tror også det bliver en tur ned gennem:-) mit spanske er ikke eksisterende, dog taler min rejsepartner fint spansk, så men ja må eksperimentere med det derover:-)

Anonym Anonym

Thunps up! Ellers kunne man kombinere sprogskole med frivilligt arbejde, når i nu har relativt lang tid i centralamerika, men, hvis din rejsemakker taler godt spansk og du er fint tilfreds med at koble dig på den, så er det jo også fint 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account