This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym annekaastrup

Hej 🙂
    Jeg har netop opdaget siden couchsurfing.com, det virker umiddelbart som en super mulighed og idé.
    Alligevel, vil jeg høre om nogen af jer har erfaring med couch surfing, både gode og dårlige erfaringer er mere end velkomne.
    Mvh. Anne

Anonym Michelle

Hej…

Jeg har en veninde som har brugt det; at sove på en couch surfers sofa rundt i Sydamerika, og hun har været meget glad for det…
    Jeg vil selv bruge det, nu hvor jeg skal til Afrika samt Australien. Det er også en god måde at møde nye mennesker på…

VH, Michelle.

Anonym Pøllepigen

Hej Anne

Jeg har brugt det i nu to år, og det har været suverænt. Du får noget helt andet ud af rejsen, når noget af tiden foregår hos private folk. Lav en blanding af couch og hostels. Indimellem er det rart ikke at skal “være på” som gæst. Der findes også en anden side af samme kaliber: hospitalityclub.org. Mange har profiler på begge.
    Rigtig go rejse..:-)

Venlig hilsen Helle

Anonym Pøllepigen

Hej Anne

Jeg har brugt det i nu to år, og det har været suverænt. Du får noget helt andet ud af rejsen, når noget af tiden foregår hos private folk. Lav en blanding af couch og hostels. Indimellem er det rart ikke at skal “være på” som gæst. Der findes også en anden side af samme kaliber: hospitalityclub.org. Mange har profiler på begge.
    Rigtig go rejse..:-)

Venlig hilsen Helle

Anonym Anonym

Hov, én gang var da vist nok. Undskyld – min pc er en smule mærkelig i aften..:)

Anonym mie-nm

hej anne
    jeg har ikke brugt couch surfing selv- men jeg har mødt en del som har og har været rigtig posetive omkring det- og fået mange gode kontakter.

vh mie

Anonym annekaastrup

Hej allesammen,
    tusind tak for svarene(:
    Mvh. Anne

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account