This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla Hø.

Hej! 🙂
    Jeg cykler til Frankrig næste sommer, så jeg er så småt begyndt at gå i tænkeboksen mht. planlægning. Er der nogle, der har erfaringer med couchsurfing, eller kender nogle gode hjemmesider? Det kunne jo være en overnatningsmulighed på vej derned, tænker jeg.

Anonym mortenmj

Hej
    Der er jo http://www.couchsurfing.com…hvor du helt sikkert kan finde en sofa på din vej 🙂
    Har selv en profil derinde, og har bl.a. haft en tysk pige boende i 4 dage og to unge fyre fra Venezuela og Peru boende.
    Det er et super koncept, og man får skabt nogle kontakter rundt om i verden.

Anonym Camilla Hø.

Tusinde tak. Har nemlig overvejet det kraftigt, for som du siger, får man skabt nogle kontakter rundt om i verden, hvilket jo bare er fedt! 🙂

Anonym H

Jeg har en veninde som har fortalt meget godt om couchsurfing og benyttede sig meget af det da hun var på en rejse alene i usa.
    Jeg er også medlem, men har ikke brugt det til noget endnu.

Anonym Pøllepigen

Har brugt couchsurfing en del, og det er nogle helt igennem fede og til tider syrede oplevelser du kan få ud af det..:o) En rigtig go idé er at veksle melle couch og hostel. Foruden couch-sitet, er der også http://www.hospitalityclub.org. En hel del har profil begge sites..

God fornøjelse med både planlægning og rejsen! 🙂

Anonym MarianneFrederiksen

Jeg kan også kun anbefale couchsurfing 🙂 Jeg har dog kun prøvet det to gange (i Oxford og Edinburgh) men begge oplevelser var virkelig gode! Det er en sjov måde at møde nye mennesker på, og min veninde og jeg blev begge steder vist rundt og taget med i byen, var med til college fester osv. Så kan helt sikkert anbefales, i hvert fald herfra 🙂

Anonym Heidi Marie

Jeg kan kun sige DO IT.. Couchsurfing er det fedeste! Man møder en masse fantastisk mennesker og oplever sider af de lande du rejser i som du ikke ville se hvis du kun boede på hostels!

Anonym Anonym

Tak for alle de skønne svar – det har helt sikkert givet mig endnu mere blod på tanden! Overvejer at rejse rundt i Frankrig i et par uger bl.a. via couchsurfing.

Anonym Camilla Hø.

Tak for alle de skønne svar – det har helt sikkert givet mig endnu mere blod på tanden! Overvejer at rejse rundt i Frankrig i et par uger bl.a. via couchsurfing.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account