This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nicki5000

Hej alle.

Håber i vil hjælpe jer der har prøvet denne form for indkvartering.
    Er det sikkert, og hvordan er jeres oplevelser med dette?

Anonym Jesper Jensen

Jeg har ikke selv brugt Couchsurfing, men har fået det anbefalet fra andre, som jeg har mødt undervejs.

En god idé kan være først at bruge de forskellige couchsurfing guidetjenester inden man bruger overnatning de forskellige steder.

Som altid gælder det naturligvis, at man skal bruge sin sunde fornuft. Er der noget der virket forkert eller nogen der ikke virker ærlige, så sig straks stop.

Anonym Anonym

Jeg har prøvet det tre gange, to gange i USA og en gang i Ecuador, og jeg har været meget tilfreds! De folk jeg har boet hos har været rigtig søde og hjælpsomme. Jeg har det indtryk, at hvis man stiller sin sofa til rådighed for fremmede, så er det fordi man gerne vil give dem en god oplevelse og lære nogle mennesker at kende. Og ja, det skulle være sikkert, da alle der stiller deres hjem til rådighed har måtte oplyse deres personlige oplysninger, så det er ikke muligt at “gemme” sig bag en anden identitet. Desuden så bliver man jo “rated” af andre brugere, ligesom hvis man sælger noget på ebay, så man kan ikke slippe afsted med ikke at opføre sig ordentligt. Så er der nok i hvert fald ingen som nogensinde kontakter en igen. Men ja, ellers så brug din sunde fornuft.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account