This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym j u l i e

hey you lovely people

vil lige høre, om der er nogen, der har nogle vilde indlæg om, hvor realistisk det er at tage til Cuba alene pige et par måneder.. leve, arbejde, opleve landet og folket..

ville blive glad for lidt feedback – vil meget gerne afsted!

vh julie

Anonym Sarah

Arbejde ved jeg ikke om det er så realistisk.
    Men opleve landet og folket alene pige tror jeg godt du lan…
    Hvis du kan spank er det klart en fordel,- Cubanerne kan være en smule påtrængnede i længden. men det er også et super spændende og dejligt land 😉

Anonym Marlene

Hej Julie

Jeg skal til Cuba til sommer, godt nok med min mand. Her er noget af det jeg har hørt.

For det første: Få lande er så sikre som Cuba, og langt de fleste steder er det sikkert at gå rundt, også om natten.

Dernæst – de cubanske mænd er meget latinske. Forstået på den dårlige måde, de vil være galante, hjælpesomme og forførende.

Du skal lære at sætte grænser for hvad du vil og ikke vil fra starten.

Læs gerne nogle spanske gloser som “Hold dig væk” eog lignende.

Klæd din anstændigt – IKKE udfordrende. På diskotek, husk at nogle cubanere kan se et ja til dans som forspil.

Men være nu ikke skræmt – lyt til andre rejsende piger, så går det hele godt.

Mvh

Marlene

Anonym århusfyr

hej julie hvornår skal du afsted? jeg skal selv alene afsted 5 marts til 3 april. mail mig evt på Hakbaba78@hotmail.com

Anonym århusfyr

hej julie hvornår skal du afsted? jeg skal selv alene afsted 5 marts til 3 april. mail mig evt på Hakbaba78@hotmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account