This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Essq

Hej Alle,

Mig og damen sidder og forsøger at planlægge vores 2 uger i sommerferien. Ideen er at vi godt kunne tænke os at tage til syeuropa og cykle rundt fra campingplads til campingplads.

Ideen:
    2 Personer
    2 Cykler
    2 Tasker
    2 Uger

Vi har nogle krav:
    Budget: 15.000 (for 2 personer)
    Medbringe egne Cykler

Vi har via google maps fundet frem til Korsika:
    https://www.google.dk/maps/@42.0991718,8.8697343,8z
    Og kunne godt tænke os at cykle rundt langs kysten i 2 uger, i håb om at få en fed oplevelse ud af det. Men vi er også åbne for andre steder, bl.a. Grækenland, Italien, Spanien mm. hvis i mener det vil være en bedre oplevelse.

Da vi selv ønsker at medbringe cykler, er det bedste måske at tage afsted med tog, idet vi ikke ved om man kan betale sig fra at tage dem med i flyet,

Kan i ikke hjælpe os med lidt sparring om hvordan vi bedst og billigst for planlagt vores første Backpacker/Cykel ferie.

På forhånd tak.

MVH 🙂

Anonym Carsten

Hej, tager selv på en 3 mdr. Cykelferie i USA i juni, flyver med AirFrance og betaler 100 euro pr. Vej. For cyklen. Indenfor europa tager de fleste flyselskaber ca. 50 euro pr. Vej, det er nemt at tage flyet, og giver jer mere tid at cykle i, check flyselskabets hjemmeside inden i bestiller og se under specialbagage. Jeg selv bruger en papkasse fra den lokale cykelhandler og pakker cyklen i, og når jeg skal hjem finder jeg igen en cykelhandler og gør det samme. Fronthjulet, pedaler og sadel tages af, styr drejes eller afmonteres. Husk endelig noget plast/skumplast til gear evt. Bremseskiver.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account