This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LauraG

Hej alle
    Jeg er i fuld gang med at planlægge en tur til Sydøstasien med min kæreste, hvor vi skal være afsted i 3 måneder.
    Imidlertid er jeg dog kommet i tvivl om hvor stor en dagstursrygsæk jeg skal tage med.
    Jeg har pt. en klassisk fjällräven rygsæk på 16 liter – vil den være passende? Eller skal man anskaffe sig en større?
    Vi har endnu ikke planlagt om vi skal på nogle dagsture, men det skal vi jo nok.
    Jeg håber I kan hjælpe mig – har nemlig snart fødselsdag, så vil jo gerne ønske mig en praktisk dagsrygsæk, hvis det er nødvendigt. Rygsækken kan vel også bruges som håndbagage på flyveturen.
    Mvh.
    Laura – og på forhånd tak for hjælpen 🙂

Anonym apa

Jeg er selv lige kommet hjem fra bl.a. sydøst asien.
    Jeg var væk lidt over et halvt år og havde en 42 liters med. Men det skal hertil siges at jeg også var på vandreture i New Zealand hvor man skal have lidt mere tøj med – og i øvrigt selv skæbe sin mad.

men jeg vil sige at hvis i holder jer mellem 20 og 30 liter så går i ikke helt galt. Det er jo varmt så det er begrænset hvor meget man har behov for at slæbe med =)

Anonym apa

Du kan jo også få kuffereter/trollies som kan smides på ryggen. Ved at der i en udvendig lomme er skulderstropper “gemt”

Anonym stephanie

Jeg var i Thailand hvor jeg havde en kuffert med og som turrygsæk en eastpak (den helt almindelige) og det fungerede godt… Slæber dog nok ikke en kuffert men en backpack med næste gang 😉

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account