This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jess

Jeg er 30 år, bosat i Buenos Aires på tredje år med min argentinske kæreste.
    Har arbejdet 4 år for jysk rejsebureau og ellers rejst hver vinter siden 95 i 3-10 måneder, mest til Sydamerika.
    I er meget velkommen til at skrive (jess@argentinatur.dk) for tips og vejledning ang. rejser her på kontinentet. Jeg har startet et rejsebureau i Buenos Aires – Argentina og kan hjælpe med alt fra afhentning i lufthavn/startpakke, frivilligt arbejde, bolig hos lokal familie til pakker med bus/fly i alle egne af Argentina med meget mere.
    Mange hilsener,
    Jess

Anonym Anonym

Er det ikke et lidt kommercielt indlæg – det er vel ikke helt det, rejseforumet skal bruges til!?!

Anonym Anonym

Det lyder helt kanon. Det vil jeg helt sikkert gerne gøre brug af når tiden kommer.

Anonym Anonym

Det lyder helt kanon. Det vil jeg helt sikkert gerne gøre brug af når tiden kommer.

Anonym Sanne – Sarah

Hey… Det lyder godt! Jeg har lyst til bare at pakke rygsækken og rejse til salsa-landet for at nyde livet.. Og evt. kombinere det med ngt. arbejde med børn.. Bo hos en lokal familie.. osv.. Har du nogle ideer?? Det må ikke være for dyrt..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account