Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536389
     austen84

      Jeg vil gerne rejse med ICYE som frivillig til Australien næste år, men da jeg ikke kender nogen der har rejst med dem, vil jeg lige hører om der er nogen her inde der har noget erfaring med ICYE.

      På forhånd tak:)

      #3536506
       austen84

        Mange tak for dit svar, jeg har som godt besluttet mig for at det er ICYE jeg vil rejse med, da jeg synes det tyder på at det er en rigtig god organisation med nogle gode programmer der er til at betale. Jeg vil kontakte dem i morgen for at finde ud af om jeg kan komme afsted til Australien:)

        #3536501
         hottelotte2

          Heyy!
          Fandt lige over dit indlæg og tænkte at jeg lige ville svare 🙂
          Jeg var afsted med dansk ICYE for 2 år siden, hvor jeg arbejdede som frivillig i Sydafrika, og jeg har kun gode oplevelser med organistaionen! Generelt syntes jeg ikke at jeg havde hørt så meget om organisationenen inden da, men er så glad for, at det var dem jeg valgte at rejse med!.. Havde den BEDSTE tur!!! 😀 Det fungerede på den måde, at dansk ICYE formidlede kontakten til deres sydafrikanske samarbejdsorganisation, og det var ligesom dem som så ‘tog sig af mig’, da jeg var i sydafrika. Går ud fra at det fungerer på nogenlunde samme måde i australien?!
          Men i hvert fald en rigtig rigtig god organisation, som ud fra min mening også har nogle rimelige priser..
          Håber du kan bruge mit svar 🙂

          #3536516
           austen84

            Nu har jeg talt med ICYE, og jeg er rigtig godt tilfreds med de svar jeg fik. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan det rent praktisk kan lade sig gøre i forhold til studiet. Det pengemæssige aspekt skulle ihvertfald ikke være noget problem, jeg har heldigvis langt tid til at spare op i. Jeg glæder mig så meget:)

            #3536523
             hottelotte2

              Ejj super! Er jeg glad for at høre. Er sikker på, at du får den bedste tur!!!! Det er jo nu engang fantastisk at rejse 🙂
              Held og lykke med det hele!

              #3536524
               Austen84

                Mange tak, det tror jeg bestemt også jeg gør:)

                #3541686
                 LineJønsson

                  Hej.
                  Ved godt det er længe siden det er skrevet. men prøver alligevel.
                  Jeg ser du har været i Sydafrika med ICYE og jeg overvejer selv at rejse til Sydafrika med ICYE. Så ville høre om du ville fortælle noget mere om det? hvor du arbejdede og hvordan du boede? 🙂

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account