This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

hejsa…Jeg står og skal med dansk studie center til Costa Rica næste november og kunne godt tænke mig at høre fra nogen som har rejse med dansk studie center før eller som muligvis skal med til Costa Rica næste november
    Knus Linette

Anonym Anonym

Hej tanja..
    Hvor meget bruger man ca. i lommepenge på de 3 måneder? er det svært at forstå det spanske? er det anderledes end det man lære i skolen herhjemme?
    knus linette

Anonym Anonym

Hej Linette! Jeg har været i Costa Rica med DSC fra november 2002 til feb 2003 – og jeg kan kun sige at du godt kan glæde dig. Det er simpelthen en helt fantastisk oplevelse! Du får set en masse af Costa Rica og du møder en masse fantastiske mennesker ;o)
    Det er fedt at have en “base” i Coco (den by du skal bo i) og samtidig have muligheden for at rejse rundt. Jeg var både i Pananma og Nigaragua, så der rig mulighed for at opleve en masse spændende ting.
    De lokale i Coco lærer du hurtigt at kende – de vil meget gerne snakke med “The Danish group”..

Håber du får en rigtig god tur.

Mange hilsener
    Tanja

Anonym Gormsen

Hej Linette!

Jeg overvejede den tur du nævner, inden jeg ombestemte mig og ser nu frem til en NZ/Thailand-tur til februar!

Costa Rica’en så også meget attraktiv ud, men valgte det her i februar, for at have mere tid til at arbejde inden!

Vil du være med til at snakke lidt over MSN? Vil gerne snakke med andre der skal på sådan en tur (selvom det ikke er den samme tur!)…

Snakkes?

Andreas (andreas_b_g@hotmail.com på MSN)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account