This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Gormsen

Jeg har lige meldt mig til DSC’s NZ/Thailand-rejse til foråret, og jeg synes det ser rigtig godt ud i brochurerne osv. Så hvis der er nogen der har lyst til at fortælle om erfaringer omkring DSC, ville jeg gerne høre om det! 🙂

Mvh Andreas

Anonym Zingenberg@gmail.com

Hej Andreas

Jeg rejste med DSC til Bali i foråret 2002, og det er det bedste jeg nogensinde har gjort, det var de bedste 3 måneder, og jeg misunder dig helt vildt at du skal afsted til næste år, ville ønske det var mig!
    Ved godt at det er et andet sted du skal hen, men DSC er vildt fedt, du lære en masse nye mennesker at kende og får de fedeste oplevelser, samtidig med at du lære noget! Lærerne var rigtig fede da jeg var afsted, slet ikke ligesom at gå i skole herhejemme, men det er jo heller ikke meningen!
    Men glæd dig rigtig meget.Og husk at tage mange billeder, jeg tog 16 film og syntes i dag det er alt for lidt! Og rigtig god tur…

Mange hilsner

Carina Zingenberg

Anonym Gormsen

Hej Carina,

Det lyder bare rigtig godt.. Tror også jeg skal have købt et digitalkamera og en helvedes masse plads på det hukommelseskort der skal deri!

Thailand og New Zealand i 3 måneder… Mums.

Hvordan var sammenholdet på turen? Nogen der blev holdt udenfor eller på anden mode grupperede sig?

Hvordan var alderen og opdelingen deraf?

Sidst men ikke mindst, var der nogen der var sammen på turen? 😉

Anonym Carina Zingenberg

Hej Andreas

Hvordan var turen til NZ/Thailand?? Har set på deltagerlisten for gensynsfesten at du kommer…cool! Så ses vi nok ser…

Hilsen
    Carina Zingenberg

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account