This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pelene

Om man nu har dec og januar måned fri, til at slå sig ned et sted, i Europa. Er der så nogen der har nogle forslag? Jeg kredser selv om de kanariske, da der er varmt på den årstid. Jeg kunne ligeledes tænke mig, at lave lidt arbejde, et par timer eller mere om dagen. Men der er jo nok ikke mange turister læs:jobs.
    Er der nogen, der kan anbefale den ene kanariske ø, fremfor den anden? Eller er der en, der har en fantastisk idé, til to måneder, hvor det ikke er meningen jeg skal som sådan rejse rundt, men placere mig et varmt sted, men mulighed for besøg (fra dk), flot natur og så bare slappe af.
    🙂

Anonym ChristianDC

Nu har jeg kun erfaring fra Fuerteventura og Gran Canaria.På Gran Canaria er det meget fest og farver, men også mulighed for at slappe af, det kommer dog an på hvor man slår sig ned. Fuerteventura er ren afslapning i mine øjne, der er ikke den vilde gang i den rundt omkring, men flot natur med ørken landskab.

Mvh

Christian

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account