Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528176
     Rasmus

      Delta airlines er helt i top… De er med i star-alliance dvs det kan nemt være du skal flyve med f.eks airfrance på noget af turen.. Men servicen var helt i top og det er meget overskueligt…
      Skal også siges at Delta er verdens klart største flyselskab.. Over dobbelt så mange flyvninger som nummer 2, så noget har de lavet rigtigt..

      #3528166
       none

        Hej.
        Skal til sommer på sprogrejse med Danishvolunteers, og vil utrolig gerne høre, om der er nogen, der har været af sted med dem og har nogle kommentarer til, hvordan det generelt fungerer? er der gode arrangerede ture, er værtsfamilierne dårlige, kan bruge alle kommentarer.
        Desuden vil jeg gerne rejse med Delta Air Lines, da de er de billigste, jeg har kunnet finde. Igen vil jeg være glad, hvis nogen kan hjælpe mig med advarsler/anbefalinger?
        På forhånd tak. 🙂

        #3528191
         Anonym

          Puh Delta airlines er nok noget af det værste du kan flyve med hvis du skal fra europa til usa.

          #3528991
           juul

            Syntes Delta er klart bedre end eksempeltvist Continental airlines som ligger i samme prisklasse. Hvis du skal afsted så sørg for komme med på en afgang med deres 767-400ER lidt mere comfort end 767-300ER. Delta Airlines er ikke medlem af Star Alliance de er i SkyTeam med blandt andet KLM og Air France. Har ikke prøvet SAS skal her den 8. maj. Men hvis deres comfort er lige så elendigt som det er indenrigs og på de eurpæriske ruter så er Delta klart at fortrække plus de er billigere. Endvidere er de også røvbillige indenrigs i USA. God tur.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account