This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Starships

Hej vi er et kærestepar som har besluttet at rejse til den dominikanske republik i en måned fra slutningen af november til slutningen af december. Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer derfra, billige steder at bo, steder man skal undgå, generelt ting som vi skal være opmærksom på.? Er en måned for meget i forhold til øens størrelse .? Vi håber der er folk herinde der kan hjælpe os, også meget gerne sende links til andre hjemmesider der kunne være relevante.
    Mvh T og V

Anonym jakobsenpernille

Hejsa.
    jeg har lige være 3 uger med rygsæk rundt på Den dominikanske i feb – og vi syntes 3 uger var helt passende.
    vi startede med at have 3 dage i Santo domingo hvorefter vi tog et par dage Jarabacoa (så vandfaldene og den flotte natyr). Herefter tog vi nogle dage på stranden i Cabarete og fortsatte til Samana halvøen, hvor vi boede i las Terrenas og var på halvsafarie. Vi sluttede af med at have 3 nætter på et stort all inclusiv resort i Punta Cana.
    Jeg brugte alt i alt 17000 på 3 uger – det er ikke et billigt land at rejse rundt. håber en af jer kan spansk for det er ikke mange steder at befolkningen kan engelsk ej heller ved turist stederne.
    hvis i har ydereligere spørgsmål skriver i bare

Anonym Laura Jensen

Hej!

Jeg bor og arbejder som guide på Den Dominikanske republik, send mig en email og jeg vil med glæde hjælpe jer med det praktiske og evt planlægning a turen rundt på øen.

http://www.dendominikanskerepublik.com

Mvh Laura mayland Jensen

laura.mayland.jensen@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account