This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym moeller222

Hej Backpackerplanet.
    Jeg rejser i starten af marts til Rusland med min veninde og tager den transmongolske jernbane til beijing, hvorefter vi gerne vil rejse videre til SE asien. Vi regner med at turen gennem rusland, mongoliet og kina kommer til at tage ca. en halvanden måned og vil derfor være i SE asien omkring midt april.
    I SE asien er vi dog blevet lidt i tvivl om, hvilken rute der er mest optimal ift. vejret og især monsunregnen. De lande vi gerne vil besøge er Cambodia, Myanmar, Indien og Nepal og tilbringe ca. 1 måned i hvert land, og det var egentlig denne rute vi umiddelbart havde tænkt os at følge. Men nu er vi blevet i tvivl om, om det i stedet vil være smartest at lave ruten om, så den i stedet hedder Nepal, Indien, Myanmar, Cambodia. Er der nogen der kan hjælpe os med, hvilken rute, der vil fungere bedst eller har andre erfaringer, som vil være nyttige for os? Råd vil blive modtaget med kyshånd!
    Derudover regner vi også med at benytte os en del af wwoofing og workaway på rejsen, men er lidt forvirrede over, om det er okay at gøre dette på et turistvisum?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

har selv taget turen ring til mig 53570371 eller mail Lauridsen_lars@hotmail.com.
    letter over mobilen lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

I skal tag toget som er en super god oplevelse fra Beijing kan i rejse til tibet med toget fra tibet kan i rejse overland til Nepal hvor i kan trekke i flotte Himalaya se om i kan rejse feb fra Danmark da det er bedst at trekke i Himalaya i april maj fra Nepal rejser i til indien overland til varanasie vider til steder som manail dhamasla super fede steder i rejser fra delhi med fly til Bangkok fra Bangkok til Burma tilbage til Bangkok vider til cambodia tilbage til Bangkok og hjem derfra . Det er en super rejse i skal på med en masse oplevelser,lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account