This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Holland86

Hej,

Jeg planlægger en tur med den transsibiriske jernbane til Beijing, men kunne godt bruge nogle idéer til hvor man skal tage hen når man er i den del af verden. Har ikke noget imod at rejse over store afstande inden turen går hjem, men vil holde mig til Asien. Hvad kan anbefales derude østpå? Evt. bud på spændende ruter hjem fra Beijing 🙂

På forhånd tak!

Erica

Du mener nok den Transmongolske, da den transsibiriske slutter i Vladivostok 🙂

Jeg vil foreslaa at i rejser sydover i Kina, her er fantastiske landskaber og mange store oplevelser.

Fra Sydkina kan i rejse videre til Sydoestasien: Vietnam eller Laos og derefter videre til Thailand eller Cambodia.

Det er jo altid en god ide at afslutte rejsen med total afslapning paa nogle af verdens bedste strand. Evt med et dykkercertifikat.

Anonym Chrode

Jeg rejste for nogle år siden fra Beijing til Bangkok over 6 mdr. Det var en virkeligt fed tur, vi krydsede grænsen til Laos i Yunnan provinsen i det sydvestlige kina.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account