This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Den eneste af de tre, jeg har hørt om, er Bergans. Et ganske udmærket stykke norsk rygsæk.

Men derfor kan de andre to mærker jo være ganske udmærkede rygsække

Men du bør gå ned i butikken og prøve hvordan den sidder. Den skal både kunne justeres i skuldrene, ryg, lænd og brystet.

En rygsæk på 65 l er ganske ok. Jo mindre man har at slæbe rundt på, desto bedre. Og man kan altid sende noget til hjem, mens man rejser rundt.

Mvh

Claus

Anonym OlafFO

Nogen som kender noget til denne rygsæk

Bergans ?

Nordpol ?

Vango ?

Hvilken er bedst af disse tre ?

Har hørt at Bergans er god, men hvad synes i ?

Disse tre bliver kun solgt der hvor jeg bor.

Rygsækken skal være 60-70 Liter til en 9-12 måneders tur. Er det ok ?

Tak

Anonym helene

Bergans er også den eneste jeg kender, og har selv sådan en! har været rigtig glad for den, og brugt den rigtig meget i de 7 år jeg har haft min, og den er lige så god som ny.. så rigtig slidstærk! men prøv de forskellige rygsække, og find den, der passer bedst til dig.. hvis du går i en friluftsbutik, kan de hjælpe dig, og så er næsten alle mærkerne altså gode..
    min er 65 + 5 liter, og det har været passende til alt fra spejderlejr til 4 måneders backpacking..

Anonym mortenmj

kan anbefale Haglöfs Oxo 65…har købt min hos eventyrsport.dk

Anonym Olaf

Den butik som jeg kan gå til sælger kun de 3 mærker.

Jeg bor på Færøerne, så kan kun vælge denne. Har læst godt om bergans, så det bliver nok den.

Anonym mortenmj

Eventyrsport sender nu også til færøerne 🙂 Så har du ihvertfald lidt flere valgmuligheder end lige netop de tre du nævner.

Anonym Olaf

ja det ved jeg, har undersøgt det, men vil helst kunne passe den først. Men tager muligvis til DK en uge før jeg skal afsted, så kan jeg købe en rygsæk når jeg er i København.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account