This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Karsn

Jeg skal til at planlægge mit eget lille eventyr. Er stadig i et meget tidligt stadie, og har ikke engang bestemt mig for hvilket land jeg skal til. Det eneste jeg ved, er at jeg vil ned til et varmt og smukt sted, og så skal det være billigt at opholde sig!
    Jeg har kæmpet mod kommunen med en sag om førtidspension i snart 3 år, og fra d. 1 december 2010 blev jeg endelig bevilget førtidspension, som 22 årig. Min plan omkring et udenlandsophold er ikke så meget fordi at min førtidspension skal fejres, men mere fordi at jeg virkelig træner til at opleve noget positivt, og i det hele taget bare opleve noget spændende og nyde livet.

Jeg er ikke backpacker. Jeg har en kronisk sygdom, der gør det meget svært for mig at rejse rundt på må og få. Jeg skal bare have et fast sted hvor jeg kan slå mig ned, om dagen tage ud på oplevelse, og komme hjem igen om aftenen.

Så, jeg ville høre ad hvad i mener ville være et godt sted for mig at tage hen. Hvilket land og hvilken by evt. Jeg har tænkt på at være væk i 2-3 måneder. I mine tanker har jeg haft Thailand og Bali. Men det behøver heller ikke være i Asien.

Jeg har prøvet at opstille nogle krav:
    – Stedet/Landet skal være et varmt solskinsland (Ingen vinter)
    – Det skal være et land jeg har råd til at opholde mig i og stadig nyde livet lidt (billigt land)
    – Jeg vil gerne bo et forholdsvist roligt sted, så jeg har mulighed for at slappe godt af når jeg kommer hjem fra dagens oplevelser.
    – Der skal være gode muligheder for indkøb tæt på.
    – Der skal være fitnesscenter ikke langt væk fra der hvor jeg bor.

Så alle jer med erfaringerne.. hvor er der dejligst og billigst? 🙂

Anonym Lisbeth Friis

Thailand er altid dejligt…men om det passer til dine behov ved jeg ikke. Det kan du kun selv afgøre!
    Når du skriver, at du har en kronisk sygdom, skal du være meget opmærksom på om du kan tegne rejseforsikring og om den tager FORBEHOLD for din kroniske sygdom.

Anonym Karsn

Hej Lishbeth,

Jeg er klar over det med rejseforsikringen. Det er jo også en meget vigtig ting! 🙂

Kan da fortælle at jeg har besluttet at tage til Bali. Jeg synes det lyder som et godt sted for mig. Nu skal jeg bare finde ud af hvor på bali jeg skal finde en lejlighed.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account