This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej.
    Jeg var sidste jul i Ghana, blev helt vild med landet & tager tilbage i november. MEN, jeg kunne rigtig godt tænke mig efter et par måneder at rejse videre fra Ghana og se noget mere af Afrika.
    Det kunne være fedt at lave noget frivilligt arbejde, men priserne er jo som de er -så nogen der kender en knap så dyr organisation, et spændende sted i Afrika? Gerne børnehjem, arbejde med handicappede osv.

Hvis du skulle kende en fantastisk lille perle eller et sted der skal ses i Ghana, så må du endelig skrive.

På forhånd tusind tak for hjælpen 🙂
    Hilsen Mette

Anonym jumme88

Hej mette 😉

Du skulle helt klart tage til Ukerewe i Tanzania… Et helt fantastisk sted med fantastiske mennesker… 🙂 Skriv gerne på jumme88@hotmail.com så sender jeg en beskrivelse af det hvis det har interesse… Arbejdede som frivillig i en børnehave og det var super godt…
    MVH Joan

Anonym Anonym

Undersøg danske Dancape – kan klart anbefales på alle punkter, og det er op til dig om du vil være på børnehjem, hospital, osv.

Anonym Wæver

Hej..

Folkekirkens nødhjælp og Dansk røde kors sender begge frivillige til afrika i sommerperioden..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account