This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Piller

Hej alle sammen,

Jeg har set i forummet at det er blevet anbefalet at man tager til det vestlige Kenya omkring Victoriasøen (i hvert fald af arbirk2). Jeg har overvejet at tage til denne del af landet når jeg skal derned til sommer med henblik på vandreture/trekking. Jeg vil i den forbindelse spørge om nogen af jer kender til arrangerede ture eller lignende i område? Det må gerne være en tur der tager tre til fem dage, som fører os gennem smuk natur og lokalsamfund.
    På forhånd tak for jeres tid og hjælp!

Mvh Pia

Anonym Piller

Tak for tippet! 🙂 Jeg leder dog efter noget der er i et helt andet prisleje og som kan købes dernede.

Anonym mike

http://www.trekkingbureauet.dk/
    de er ved at starte noget spændende trekking op i kenya

mvh – mike

arbirk2

Hej,
    Ja det vestlige Kenya er så smukt.
    Der er desværre ikke mange der sender turister dertil. Og dem der gør det fra Nairobi tager sig godt betalt.
    Jeg vil foreslå
    1. tag til Kisumu og gå på museum. Der kan du møde en med erfaring i at bringe folk rundt.
    2. tag til Kisii og så ud til fedtstensbrudene der ligger på vejen mod Tanzania. Spørg efter Josehp Oigo. hans familie ejer fedstensbrudene id et område og han vil tage dig rundt både i den landsby og andre.
    3. tag til Kakamega og find en der vil gå med dig i Kakamega forest en af de sidste regnskove i Kenya.

På den måde får du det til en rimelig pris, bor lokalt og støtter det lokale.
    mvh
    Michael

Anonym Anonym

Hej Michael,

Mange tak for dit svar. Det var lige pracis sådanne fif jeg var ude efter 🙂

Mvh Pia

Anonym Piller

Hov, så blev jeg lige logget af. Men det var selvfølgelig mig der skrev ovenstående indlæg.

Anonym Lise

Tjek evt. access2africa.dk hvis du er ude efter at se Afrika på den tætte måde – det er godt nok i Tanzania, men det er muligvis noget i den stil du leder efter.

KH, Lise

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account