Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528526
     Nina

      Jeg vil anbefale at du køber Bifolac på apoteket. Når du spørger efter det vil de nok prøve at sælge dig Paraghurt i stedet, men insistér. Tag én om dagen mens du er ude at rejse. Det har jeg gjort da jeg rejste i østen og jeg oplevede ingen problemer med dårlig mave selvom jeg fik isterninger på gaden etc.
      Hilsen Nina

      #3528527
       lone traveller

        Jeg havde kun med mod akut diare (immodium). Da jeg endelig blev ramt var det imidlertid så slemt, at selv det at synke en pille fik mig til at knække det hele op igen, så der var ikke andet at gøre end at ride stormen af :).

        Sørg dog for eventuelt at have nogen rehydreringstabletter eller lignende, der kan opløses i vand. Hvis du har meget diare og bare drikker alm vand uden at tænke på din saltbalance, så kan du blive meget syg. Det er det der gør, at så mange mennesker dør af diare i fattigere lande… de kunne reddes af en spiseskefuld salt og en håndfuld sukker i drikkevandet.

        #3528529
         Anonym

          Jeg vil anbefale dig at få en vaccination mod kolera inden du tager afsted. Det anbefalede min læge mig inden 3 mdr i Tanzania, og jeg mærkede intet til mavebesvær – det gjorde dem, jeg rejste med derimod!

          #3528524
           Assos

            Hej

            Er der nogen der kan fortælle mig lidt om deres oplevelser med forskellige præperater imod dårlig mave og akut diaré??

            Hvad vil i anbefale at man pakker i kufferten til rejsen øst på??

            Assos

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account