This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hudtloff

Halloej globetrotter!!

Haaber der er nogle der kan hjaelpe mig. Sidder pt i Lima og er ved at laegge sit haand paa turen igennem sydamerika!

Eneste lille problem jeg har er at jeg ikke kan finde ud af hvor jeg skal opleve Amazonas fra. Rurrenabaque eller Manaus. Har ikke hoert saerlig meget om Rurrenabaque, ihvertfald ikke detajlerede. Saa Manaus traekker lidt mere. Problemet er dog at jeg skal goere bruge af dyre fly hvorimod Rurrenabaque “ligger lige paa vejen”

Nogen der kan give mig nogle for og imod for de 2 steder?

paa forhaand tak

Kennith

Anonym Claus

Du skal vælge Bolivia. Manaus er en storby. Det er byen, hvor de fleste turister tager til, turene er ikke billige, man skal rejse langt væk for at opleve lidt flora og fauna.
    Amazonas i Bolivia er ikke så kendt endnu, men er ved at blive det, her er der bedre mulighed for at opleve noget af regnskoven.

mvh
    Claus

Anonym Marianp

Kender ikke til Manaus, men jeg havde en rigtig god tur i junglen fra Rurrenabaque med Chalalan bureauet – man kommer ud i Madidi regnskovsområdet.
    Så stemmer også for Bolivia : )

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

helt klar Bolivia super godt.

Mananus, pas på hvis du tag en guid tur ind i Amazona husk og tjek op på hvem du laver turen med.

Du kan lave en fede rejser fra manaus til belem med båd tag 4 til 5 dage.
    og rejse hele vejen ned langs kysten af brasilen til sao paulo hvor du flyver hjem fra.
    god rejse.
    lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account