This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle jer dykker.. jeg tager til Utila (honduras) til marts for at blive dive master, Har lidt et kig på to forskellige dykker shops der nede, nu vil jeg så høre om der er nogen der her inde der har nogen erfaringer med dem
    Det handler om Cross Creek, og Utila dive Center. Nogle der har været de steder, og kan fortælle lidt om de to steder?

Anonym Rasmus

Jeg har boet et par nætter på cross creek og stedet virker hyggeligt, omend det ligger ved noget mose og der er rigtigt mange fester osv..
    Dykkede selv mest ved Captain Morgan´s divecenter.. og der var en generel stemning på øen om at dette var det bedste sted.. de dykkede mange steder længere væk, hvor de andre dykkerfirmaer ikk kom. Dette var fordi man have mulighed for at bo gratis på et lille rev 10 min derfra!!!

Anonym kresten

hvordan var stemningen omkring Utila dive center? dem her jeg snakket en del med, og de lyder ret ambisøse…
    Captain Morgan har jeg faktisk slet ikke snakket med.. kunne være man skulle tjekke dem ud.
    Dykkede du bare der nede, eller var du divemaster? er lidt ude i at jeg godt kunne tænke mig at høre fra andre der har gjort det samme som jeg har gang i. At blive dive master der nede og så finde et arbejde…

Anonym Rasmus

Jeg dykkede kun. Så det skal jeg selvfølgelig ikk gøre mig for klog på. Men snakkede meget med to herrer der tog dive master og de lød tilfredse..
    Utila Dive center har lige bygget helt nye værelser osv.. og virkede meget flinke da vi snakkede med dem ( i sommers)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account