This topic is empty.

• Forfatter
     Stegelmann

Hello ! Jeg tager sammen med et par kammerater til Brasilien medio juni 2004. Vi lægger ud i Rio i en uge, men ved derefter ikke om vi skal rulle nord- eller sydpå idet vi kun har 3 uger til vores rådighed og landet er kæmpe stort !
    Hvis der er nogen ,som har nogle gode tips og ting man skal være opmærksomme på ,vil jeg gerne høre fra jer.

Tak// Jørn , Kolding

Anonym Jesper Jensen

Hej Jørn

Her er et par tips om sproget i Brasilien. Sørg for at lære et par ord portugisisk – f.eks.:

Oi = hej
    tchau (chow) = farvel
    Por favor = vær så venlig .. (Please)
    Tak sagt af mand = obrigado

Brasserne sætter pris på, at man snakker eller forsøger at snakke deres sprog. Brasserne snakker gerne om fodbold – så tjek om på de berømte spillere.

Anonym Oddgeir

Jeg har selv vært 6 måneder i Brasil, og ville valgt å reise nordover, og da til Salvador som ligger ute ved kysten. Dette er en meget livlig by, der du ikke vil angre at du har dratt. Du kan evt. reise videre nordover langs kysten. Her er det mye bra. Reiser du sørover, bør det være for å besøke Foz do Igazu som er tidenes fossefall. Det ligger på grensen til Paraguay og ARgentina, men siden dere bare er der i tre uker, vil jeg på det sterkeste anbefale å reise til Salvador…

Anonym hhhhhhhhhhhhhh

,ojoijhiuvgg

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account