This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!

Jeg står for at skulle tilbringe 5 dage i Dubai. Det er en del af en packpacker-rejse jorden rundt, så pengene er ikke store. Er der derfor nogen der har nogle forslag til rimelig billige hoteller/hostels?

Ydermere er der jo et hav af forskellige ting at se på, men er der noget i særdeleshed?

Evt. også et lækkert sted at spise??

Håber på svar!

Tak for et godt forum til alle

Anonym www.gratisgolfidubai.dk

Hej

Ved ikke om du allerede har været i Dubai, men min erfaring er, at hvis man lejer en lejlighed mens er i Dubai, kan det bedre betale sig. Det koster nogenlunde det samme som et hotel. Til gengæld har man så en hel lejlighed med køkken istedet for et lille hotel værelse. I Dubai er det faktisk populært at leje lejligheder i kortere og længere tid ad gangen. Man kan leje dem helt ned på dagsbasis. Men i Højsæsonerne kan det være svært at finde nogle, som er ledige, så man skal være ude i god tid

Mvh

http://www.gratisgolfidubai.dk

Anonym liiva

Jeg synes selv, at det var ret fantastisk at sejle gennem Dubai. Så kunne man VIRKELIG se forskel på “old Dubai” og “New Dubai”. Ud over det, så skal man helt sikkert så det store mall, med “ski-land” inden i. 🙂

Udover det, så havde jeg 2 uger i Dubai, og det var slet ikke nok.. Det er et sted jeg helt sikkert skal tilbage til! 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account