This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej 🙂

Min kæreste og jeg rejser til Dubai på lørdag og for at spare lidt penge har vi valgt Norwegian. Vi lander derfor på et lidt besværligt tidspunkt, nemlig 01.45 lokal tid. Vores hotel ligger ved Dubailand, da vi gerne vil være lidt tilbagetrukket fra selve centrum. Vi har kontaktet hotellet med henblik på tidlig tidlig indchekning, dog uden held. Vi har derfor valgt at booke en enkelt nat på et hotel tæt ved lufthavnen, så vi kan smide vores ting og gå i seng når vi lander. Problemet er at hotellet ligger i det gamle Dubai, og som jeg forstår det, er de noget mere strikse med religion end i det nye Dubai. Kan vi få problemer med indchekning når vi ikke er gift?

Selvfølgelig indordner vi os under deres normer og opfører os derefter. Vi vil sådan set bare nyde solen og se byen. Er der generelt stor forskel på den gamle og nye bydel i forhold til at være kærestepar i Dubai?

Ingen af os har en ide om hvordan de islamiske lande ser på at være kærester, da vi ikke har været i andet end Tyrkiet, hvor de bestemt ikke er hårde 😉

På forhånd tak 🙂

Mvh

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account