This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SkateZ

hey er der nogen som kan anbefale et sted at tage dykker ceritfikat i nærheden af pattaya, og kan i huske hvad det ca. koster ?

Anonym holsterboy

Jeg har dykket en del dyk på Koh Tao.. Koh Tao er jo dykker ø’en og har masser af fede steder.. Deep blue er hammer godt var der sidste gang… Crystal er også fedt, men lidt længere væk fra centrum!

Anonym holsterboy

Jeg har dykket en del dyk på Koh Tao.. Koh Tao er jo dykker ø’en og har masser af fede steder.. Deep blue er hammer godt var der sidste gang… Crystal er også fedt, men lidt længere væk fra centrum!

Anonym Christian Køster

Hey!

Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men hvis du skal sydpå, og ud på nolge af øerne, så SKAL du simpelthen tage til Koh Phangan, og dykke ved Sail Rock Divers, på nordsiden af øen. Dér tog jeg mit dykkercertifikat, og havde samtidig mit bedste dyk, som aldrig er blevet overgået. Det var derudover helt superb undervisning, af en englænder, som havde slået sig ned der med sin familie. Man dykker rundt om en kæmpe klippeformation, som bedst kan beskrives som et undervands-rundetårn, med alle slags fisk og ofte hvalhajer.

Håber du får finder dig et godt sted at tage dit certifikat. Så vidt jeg husker gav jeg omkring 3000 kr. for et PADI Open Water.

Anonym jacob

lyder rigtig godt, regner med at skulle til koh phangan på et tidspunkt alligevel, man kan jo ikke besøge thailand i et helt år, og ikke prøve at tage til fullmoon festival

tak for info

Anonym liron

tog selv mit OW og AOW på Koh tao ved Bans diving.. ved godt at mange hader det, men synes det var super fedt og meget dygtige og sjove instruktører. har kun gode ting at sige om det 🙂 derudover kan man selvfølgelig sige at jeg blev færdig med mit OW samme dag som songkran (det thailandske nytår) blev holdt, så det var jo kæmpe party 😀
    jeg gav 9000 bath for OW og mener det var 7400 for AOW

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account