This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym raunt20

Hejsa… Ville lige høre om der er nogen der har nogle forlag til, hvor det er bedst at prøve de ovennævnte ting… Det skal lige siges at stederne jeg vil prøve disse oplevelser i er Australien eller New Zealand..
    På forhånd tak

Anonym Anonym

Dykning – Great Barrier Reef selvfølgelig. Cairns måske..
    Bungee – NZ Quennstown, tag flere spring fra Kawarau broen eller tag et af de højere spring
    Riverrafting – Igen NZ er sagen der er nogle fantastiske fald på nordøen, jeg mener det er omkring Rotorua..
    Faldskærm – NZ igen igen, måske også i Queenstown.

Anonym Glanna

Jeg sprang ud med faldskærm i Taupo, NZ hos Taupo Tandem Skydiving (på Nordøen), det var kanon!!!
    Mvh Susanne

Anonym Anonym

Faldskærm over Lake Tekapo eller Lake Taupo er fedt.
    Bungy Jump : Der er kun et “rigtigt” sted. Nevis på 134 meter arrangeret fra Queenstown (ca. 600 kr. i 1999). Det er for vildt og bliver vist kun slået af et par stykker i Afrika.
    Rafting : Igen er Queenstown stedet at arrangere det fra. Ellers er der også et par gode på nordøen, men dem har jeg ikke prøvet.
    Dykning : Hvis du vil opleve “det bedste” første gang, så anbefaler jeg “Pro dive” i Townsville AUS. Deres liveaboard til det ydre rev er kanon. Jeg tog selv mit advanced der, men dem der tog Open Water fik sidste dag også lov til et dyk på vraget “Yongala” med to instruktører og på lavere dybde end os andre. De var næsten lige så overvældede som os andre. Det sted er et must!

Held og lykke
    Raslyng

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account