This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AngelicaSommer

Jeg lander i Malaysia Nærmere betegnet Kuala Lampur den 2. september alene og vil som det første gerne anskaffe mig et dykkercertifikat. Kurset skal meget gerne foregå på dansk, idet jeg er bange for at mit engelske ikke er godt nok endnu.

Er der nogen af jer som kender et sted i nærheden som i kan anbefale?
    Hvis ikke i kender noget i nærheden er jeg villig til at tage til et andet land i nærheden som udbyder kurser på dansk.

På forhånd tak

/Angelica

Anonym Lea

Koh Tao i Thailand er et fantastisk sted at tage dykkercertifikat. Bla crystal Dive på øen har danske instruktører. Det kan bookes via jysk rejsebureau!

Anonym AngelicaSommer

Tak for jeres svar begge to:-)

Lea: Ved du om det er billigere at booke via Jysk?

Anonym Claus

http://www.kontiki-thailand.com/default.aspx?pageId=194

Tjek denne side ud. Det er ikke i Malaysia, men Thailand.

mvh
    Claus

Anonym DeXter

Det er ikk billigere at booke igennem jyske. 😀

Anonym ChellBabs

Jeg har taget mit på Koh Tao i Thailand ved Crystal Dive, de har danske instruktører og certifikatet koster ca. 1500dkkr. fo open water og yderligere ca. 1000 kr. for advance ;O) det er inkl. bøger, leje af udstyr og overnatninger.. det er i hvertfald et super sted. God tur 🙂

Anonym AngelicaSommer

Tusind tak for dit forslag. Det er lige præcis sådan et sted jeg leder efter. Ved du om det er noget man skal booke i forvejen eller kan man bare kan dukke op og regne med at der er plads?

Mvh Angelica

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account