This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym smukia

Hej Alle. Min kæreste og jeg skal til Filipinerne til januar i 30 dage.
    Han har et dykkercertificat men jeg har ikke noget og tænker på at tage det dernede. Så mit spørgsmål er om der er nogen af jer der kender et godt og billigt sted til at tage det?

Jeg har læst de andre indlæg vedr gode steder at tage hen, men hvis der er nogen der har nogle nye inputs er alt værdsat.

Mvh Kia

Anonym Anonym

I kan tage til Dumagette på Negros. Jeg kan klart anbefale at bo og arrenge dykning fra Harolds Mansion. Det er et rigtig godt sted at møde andre rejsende samt dykningen er billig og super god. Man kan blandt andet dykke ved Apo Island. Samtidig er Dumagette en by der er rigtig rar at opholde sig i. Negros har en del at tilbyde hvis man vil videre og se nogle andre ting. Der er blandt andet en vulkan man kan bestige eller slappe den på Sugar Beach (check Drift wood cottage).

Anonym Lasse

Dumaguette (og Dauin syd for), Puerto Galera, Malapascua, Coron er umiddelbart de største dykker-destinationer, så der vil I have størst udvalg af dykkercentre.
    Harolds mansion er et dejligt sted.

Anonym Anonym

Der ligger også et lille dansk ejet sted med billige værelser i Dauin der hedder Bongo Bongo Divers, her kan man tage certifikatet på dansk til billige penge… Det er de sødeste mennesker som har det og de får altid en til at føle sig som en del af deres familie… Det er meget bedre dykkercenter end Harolds Mansion (Dykkede begge steder), de har langt mere kendskab til området og kan vise en de mest fantastiske ting i Dauin og Apo Island… De er også langt mere professionelle med langt bedre udstyr og til nogenlunde samme priser som Harolds Mansion..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account