This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ChellBabs

Jeg lander i Thailand den 30/11 og skal paa lake house den 7/12. I mellemtiden er jeg i Bangkok og kunne godt taenke mig at bruge tiden paa at tage dykkercertifikat. Er der nogen der kender nogle gode og billige steder i naerheden af Bangkok?? og evt. ved hvor laenge det tager (antal dage) paa forhaand tak 🙂 evt. hvis i ogsaa kender nogle priser kunne det vaere dejligt.. 🙂

Anonym Holsterboy

Altså mine oplevelser med bangkok og dykning er ligesom at tænde ild i sig selv… Men du kan tage syd på til koh tao det tager en lille dags tid, hvorefter at kurset tager omkring 4 dage… måske hurtigere..

Holsterboy

Anonym none

Jeg har taget dykkercertifikat på Koh Tao. Det tog 3 dage for Open Water og ekstra 2 dage for Advanced. Der blev for et par dage siden oprettet en tråd herinde omkring sigtbarheden på de forskellige divesites i december, og Koh Tao har efter sigende desværre ikke kanon sigtbarhed i december.

Anonym ChellBabs

Okay :o) tak for svarene.. mit problem er, at jeg lander i bangkok og har 6 dage der foer jeg skal paa tur, efter turen rejser jeg saa sydpaa og ville gerne ha brugt tiden paa at tage det inden turen 🙂 det kunne maaske ogsaa vaere i bugten under bangkok et sted 🙂 hvis nogen kender nogle steder der.. 🙂

Anonym juliedk

Hej. Det tager en times tid at flyve til Phuket, hvor det koster omkring 15.000 BAHT for et Open Water Kurs. (Ved ikke hvor meget dette ville koste omkring Hua Hun og Bangkok området?) En 6 dages tur til Phuket kan måske betale sig? Jeg kan anbefale Scandinavian Divers, dog fortsat på Phuket, som er kvalificerede og har deres egen dykker båd samt skandinaviske instruktører. Kurset tager 4 dage og flyver du hjem dagen efter (der skal dog gå mindst 12 timer, hvis du tager Open Water Kurs), så burde dette kunne nås. Dykkerturene er tilbage ved en 17.00 på sidste dagen.
    Håber dette var inspiration til dig og jer andre.
    Held og lykke med rejsen:)
    Mvh Julie

Anonym juliedk

Hua Hin*

Anonym juliedk

Hua Hin*

Anonym ChellBabs

Tak for svaret :o) vi har fundet en god løsning nu.. 🙂
    Vi tager et gennem crystl divers og det koster 9800 bath for et open water med dansk instruktører 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account