This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Daniel “Advanced Open Water Diver”

Hvis i skal tage noget herhjemme, skal i tage det hele…

Ellers skal i tage det dernede…

Det kan dov være en fordel at tage det herhjemme.. Da der er en del mere sikkerhed herhjemme, end der er mange andre steder i verden… De skal jo ikke stå til “regnskab” for om du bliver en god dykker på sigt…

Men du bliver ikke nødvendivis en dårlig dykker af at tage det i australien…

Men hvis du bestemmer dig for at tage det i australien, så tag til Cairns, og brug Prodive, de er rigtig gode, og de er 5 star PADI… Jeg kan samtidige anbefale “The Northen Greenhouse Hostel” Og Der er en café kaldet Beethoven, super sandwich… :o)

Anonym Søren

Hey! Jeg tog mit dykkercertificat i Vietnam i Nah Trang på østkysten. Det var et super sted med engelsktalende instruktører og der manglede ikke noget overhovedet. Massere af vand, mad og frugt på båden, og der var styr på det hele.
    Det dykkercenter jeg brugte hedder Rainbow divers. Tjek http://www.divevietnam.com/
    Nu har jeg aldrig været i Australien og meget er sikkert ændret siden jeg sidst var i Vietnam (2003), men vil skyde på at det er markant billigere at tage det i Vietnam, og er ikke sikker på at de er bedre til at dykke i Australien?
    Held og lykke!

Anonym Juliet

Hej
    En veninde og jeg skal ud at rejse i foråret og har besluttet at vi gerne vil dykke undervejs. På vores tur skal vi til Australien, Vietnam og Cambodia. I den forbindelse ville jeg høre om der er nogen der har erfaringer med at tage dykkercertifikat og bare at dykke nogle af disse steder, specielt Australien, da det er der vi først skal hen. Nogle anbefaler at man tager teori og svømmehal’s delen hjemmefra – men vi er i tvivl..
    Håber der er nogen der kan hjælpe…
    Hilsen Julie

Anonym katja

teori og svømmehals delen er røv syg hjemmefra. Tag den helt klart der hvor i nu end er. Bare sørg for, at finde et 5 stjernet dykkercenter. Jeg anbefaler PADI.
    Jeg er selv Divemaster igennem 5 år!

Anonym Daniel “Advanced Open Water Diver”

Lige en vigtig tink ang. dykning…

Prisen spiller ingen rolle det gør KUN sikkerhed…

Anonym sara

hej blev aldrig selv færdig med mit fordi vi manglede et par dyk da jeg stoppede på efterskole for nogle år siden, og årsagen til at jeg ikke har fuldført det er at mange steder herhjemme skal man have eget fuldt dykkerudstyr(min. 10.000), men hvis det ikke er et problem for jer vil jeg anbefale det herhjemme, vandet er koldt, men det er en oplevelse i sig selv og det er nu sjovt at være vægtløs under vandet i svømmehallen og så senere tage det udenfor, og for jeres vedkommende også uden for DK’s “grønne elevator”

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account