This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jaks

Hej.

Jeg har læst flere emner herinde om Borneo og det lyder virkeligt som et dejligt sted, så nu har kæresten og jeg besluttet at tage derover i 3 uger fra slutningen af marts.

Udover naturen, dyrelivet, junglen m.v. vil vi begge meget gerne dykke ved Sipidan, jeg har dog ikke dykkercertifikat endnu.

Er der nogle som kan anbefale et godt sted at tage det på Borneo og er det overhovedet realistisk at dykke ved Sipidan som nybegynder?

Jeg har læst at regntiden stopper i marts, er der nogen som har erfaring med at rejse i Borneo i marts / april?

på forhånd tak.

mvh Jaks

Anonym Mads Andersen

Ja ingen problem, med at dykke der som nybegynder. Uncle Chang og scuba junkies er begge gode dykkersteder og de tager vist 750Rg for et dykkercertifikat , så det er ok billigt.
    jeg vil nok råde jer til at bestille turen hjemme fra så i er sikret, da der kun er 100 pladser om dagen (det er også generelt for andre ture). Det er let at rejse rundt på Borneo så brug de par timer det tager at bestille ture hjemmefra. så ungår i en masse ventetid der nede.

Rigtig god tur..
    Hvis du vil se foto´s fra da jeg var på borneo er det på http://www.thildeogmads.dk

Anonym monpezat

Uncle Chang og Scuba Junkies er som der skrives helt okay dykkersteder, Sipidan er helt fanastisk, og hvis i er til bjerg klatring/bestigning er Mt. Kinabalu også et besøg hver, Rigtig god tur.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account