Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3533902
     Katrinebonde

      Hej.

      Min kæreste og jeg er ved at arrangere en rejse til Afrika, Indien og Malaysia, hvor vi undervejs gerne vil tage dykkercertifikat. Er der nogle som har erfaringer eller forslag til, hvor man kan tage det henne i et af de tre lande?

      MVH. Katrine

      #3533924
       DanielJohansen

        Hvilke områder i hhv. Afrika og Indien har i planlagt at besøge? Indien er lidt fattigt på dykning i forhold til visse lande i Afrika og Malaysia, men medmindre du starter i Indien så få taget certifikatet med det samme så du ikke går glip af nogen dyk:) Jeg ved ikke hvordan prisniveauet for certificering er udenfor turistområderne i Indien, men umiddelbart er Indien og Malaysia det billigste sted at certificere sig, mens Afrika er en del dyrere. Tillige er sværhedsgraden mange steder i Afrika højere end hvad de fleste muligheder byder i Asien.

        #3533931
         Katrinebonde

          Vi har tænkt os at starte rejsen i Afrika, Johannesburg, og rejse rundt i Sydafrika. I Indien ville vi gerne starte i Goa og videre til New Dehli, hvor vi også kommer igennem Mumbai. Men ellers har vi ikke helt besluttet os for ruten. I Malaysia havde vi nok mest tænkt at blive i Kuala Lumpur, men hvis der er gode muligheder for at tage dykkercertifikat omkring Malaysia vil vi nok overveje muligheden. Men kender du nogle gode steder til det i de tre lande, hvor det heller ikke er alt for dyrt? – Vi har ledt en del på nettet, men jeg kan ikke rigtig finde noget.

          #3533940
           Katrinebonde

            Okay. Den er Katrinebonde@live.dk

            #3533932
             DanielJohansen

              Kan af en eller anden grund ikke skrive lange indlæg her. Send din e-mail adresse

              #3533995
               stine østergaard

                dahab, sinai, egypten……der er fedt og lige ved blue hole, et paradis for folk der dykker

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account