This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym j-strauss

Hej alle sammen.

Jeg skal snart tilbringe 5 uger i Thailand, og i den tid kunne jeg godt tænke mig at tage et dykkercertifikat.

Er der nogen der kan anbefale nogle steder, arrangører eller komme med andre gode råd?

På forhånd tak

MVH
    Jesper

Anonym sanja

HEJ HEJ..

HAR IKKE SELV TAGET ET, MEN JEG VED, AT KOH TAO ER HELT PERFEKT TIL DET – DER ER SMUKT, OG TROR DET FÅS TIL GODE PRISER DER, IDET DET ER ET DYKKERMEKKA I THAILAND…. SÅ DET VILLE JEG ANBEFALE..

MVH SANJA

Anonym Anonym

Kho Tao er et fint sted at tage det. Øen er fyldt med dykkerskoler men man kan nemt være uheldig at ramme en periode hvor der er rigtig mange mennesker på øen, dvs. alt alt for mange dykkere på de forskellige sivesites.
    Der imod er Kho Phi Phi mindre roligt, og der er efter min mening langt bedre dykning der. En rigtig hyggelig ø 🙂

men med 5 uger, skal du ikke snyde dig selv for at tage dyk begge steder, så er de jo op til dig hvor du vil starte. Prismæssigt er der ikke megen forskel – dog er Kho Tao en smule billigere.
    – men hold dig fra dykkerkursus på det turist fyldte Kho samui – alt for dyrt.

Rigtig god fornøjelse

Anonym Q

Jeg tog selv certifikat på Koh Lanta(dykker de samme steder som hvis man tager på Phi Phi), jeg ønskede bare at være et sted, som ikke er overturistet, som Phi Phi er.

Anonym Signe

Jeg mener det er billigst at tage det på koh tao.. Der tilbyder de også gratis overnatninger under kurset, men prut om prisen uanset hvor du ender.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account