This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jauwnes

Hej alle,

Min kæreste og jeg rejser til Thailand i 35 dage den 7. februar og vi vil gerne tage et Open Water kursus. Jeg har googlet og læst på diverse fora, men de fleste indlæg er flere år gamle og derfor ubrugelige.

Vi er nybegyndere, aldrig prøvet det før og det gør ikke noget at det er et sted, hvor man møder nogle andre mennesker, dog uden at der bliver for mange så man går glip af noget undervisning. Prisen skal selvfølgelig være så billig som muligt, men uden at gå på kompromis med sikkerhed og kvalitet. Jeg kan se at de fleste steder kører med en pris på ca. 9000 baht for Open Water kurset samt værelse i fire nætter, transport til hotel osv. Jeg går ud fra at dette er inkl. leje af udstyr osv.

Mine spørgsmål går på:
    1. Hvor er det bedste sted for min kæreste og jeg at tage kurset, og hvad er dine erfaringer med stedet?
    2. Hvor lang tid i forvejen skal man normalt booke?

Vi ved nemlig ikke hvornår vi rammer Koh Tao indtil 4-5 dage før, da vi rejser lidt på impuls og nemt kan ændre planen, hvis vi får en fed idé 🙂

Håber I kan hjælpe 🙂

Anonym Line

Hej

Min kæreste og jeg tog certifikatet hos Big Blue på Koh Tao og var virkelig glade for det. Vi havde en rigtig dygtig instruktør som håndterede alle mine bekymringer på bedste vis!
    Vi bookede det hele i Bangkok et par dage inden vi ankom til Koh Tao.

Anonym Anonym

Jeg mit advanced hos crystal dive. Det ligger tæt på der hvor båden ligger ad.

http://crystaldive.com/

Jeg var der i 12 dage tilsamanes.
    Var først der i 6 dage, tog til phuket, var der i 24 timer, nej det gad jeg ikke, og hoppede på flyveren til samui og tog båden tilbage til koh tao hvor jeg tog nogle specialiteter hos crystal og bare dykkede mere.

De er flinke og man møder mennekser der.

Jeg tager derover igen for at få mit divemaster for så at kunne arbejde der også. Hvornår det er, ved jeg så ikke.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account