This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym drafter

Hej alle

Er netop kommet hjem fra et halvt års backpacking i Australien. Men det trækker allerede igen efter at komme ud på nye oplevelser, meget gerne i østen. Tog unde mit ophold i Australien PADI Open Water Diver, så mangler de resterende kurser. Noget har erfaringer med job som dykkerinstruktør i Thailand eller udlandet generelt? og hvor anbefaler i at man tager kurserne?

På forhånd tak

comeawaywithme

Hej,

Der er rigtig mange der tager instruktør kurser på Koh Tao, Thailand. Det skulle være forholdsvis billigt og nemt at få arbejde bagefter, da der er rigtig mange dykkercentre på øen. Du kan få undervisning på næsten alle sprog, da der er mange instruktører, fra andre lande, især Europa. Lav en Google søgning på dykkercentre Koh Tao, der vil sikkert dukke nogle op. Skriv en mail til dem og skriv hvad du ønsker og de kan give dig en pris. Kender flere der har gjort det på denne måde og i dag arbejder som instruktører.

Held og lykke med det.

Mvh. Marlene

Anonym Ulrich

Kan anbefale Buddhaview diving resort, professionelle instruktører og PADI bøger på dansk

Just dive it 8)

Har du sprøgsmål til pris og hvordan du kommer der hurtigts eller billigst kontakt mig

Anonym Ois

tag det i danmark..
    Får du meget mere erfaring..!
    Skal selv begynde her om 14dage..

Anonym kimmie Kruse

Jeg har taget et par kurser på Buddhaview diving resort, Koh Tao, virkelig fedt og meget profesionelt sted. Og super søde mennekser i alle aldre, og du kan få undervisning på både dansk og engelsk. Mit open water kostede kun 2000 danske kr. Vil dog sige at hvis man skal tage de to sidste kurser Dive master og dykker instruktør får du mest erfaring her i Danmark , du betaler lidt mere og det tager også lidt længere tid. Koh Tao er den fedste ø at dykke på (; Virkelig

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account