This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Hej.

Jeg regner med at tage til Australian engang, så ville gerne høre hvordan i har gjort med dykkercertifikat,
    hvis man tager det hele herhjemme kan det så bruges der?
    er det nemmere at tage dernede?
    meget billigere?
    Skal man kun tage noget at kurset i DK?
    Nogle der kender nogle ture man kan tage på, med dykning i AUS?
    skal man have dykkercertifikat for at dykke derhende?

En del spørgsmål men håber virkelig på svar

Fighter_88

Glemte lige, er det hurtige at tage i udlandet? hvor meget skal man læse?

Anonym Anonym

Er det meget billigere? for fandt denne her side http://www.adventure-diving.dk/ sådan som jeg ser det koster det da ik så meget? eller?

Anonym Anonym

Det er fedt at tage certifikatet i Australien. Du tager det sammen med andre rejsende, og dykker senere med dem. Det er en speciel oplevelse samt en god måde at få venner på.

Anonym Fighter

man kan vel også godt finde en tur for backpackere som har dykkercertifikatet .
    det koster 3000kr i odense, ved det ikke endnu men tror jeg tager det i DK for tror ik jeg vil bruge tiden af ferien på det. så hellere tage på en tur med folk som har dykkercertifikat i AUS når den tid kommer

Anonym Marlenejensen@hotmail.com

Du kan nemt og billigere tage dit dykkercertificat i Australien. Kender ikke den præcise pris, men ved det er en del billigere end i DK. DU kan gøre det på Østkysten, feks oppe i nærheden af Cairns og Great Barrier Reef. Du kan tage det på 3 – 5 dage. Du har mulighed for at tage teorien her i DK, feks hos PADI og det første prøvedyk i en pool og så gøre det færdigt hos PADI i Australien. Der er en del teori at læse.

Der er masser af muligheder for kurser i Australien. Der er rigtig mange der gør det.

Anonym Anonym

Så vidt jeg husker kan du tage dykkercertificat i Australien til ca 1500 – 2000 kr…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account