Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3504208
     Fighter_88

      Hej.

      Jeg regner med at tage til Australian engang, så ville gerne høre hvordan i har gjort med dykkercertifikat,
      hvis man tager det hele herhjemme kan det så bruges der?
      er det nemmere at tage dernede?
      meget billigere?
      Skal man kun tage noget at kurset i DK?
      Nogle der kender nogle ture man kan tage på, med dykning i AUS?
      skal man have dykkercertifikat for at dykke derhende?

      En del spørgsmål men håber virkelig på svar

      #3504209
       Fighter_88

        Glemte lige, er det hurtige at tage i udlandet? hvor meget skal man læse?

        #3504212
         Anonym

          Er det meget billigere? for fandt denne her side http://www.adventure-diving.dk/ sådan som jeg ser det koster det da ik så meget? eller?

          #3504216
           Anonym

            Det er fedt at tage certifikatet i Australien. Du tager det sammen med andre rejsende, og dykker senere med dem. Det er en speciel oplevelse samt en god måde at få venner på.

            #3504217
             Fighter

              man kan vel også godt finde en tur for backpackere som har dykkercertifikatet .
              det koster 3000kr i odense, ved det ikke endnu men tror jeg tager det i DK for tror ik jeg vil bruge tiden af ferien på det. så hellere tage på en tur med folk som har dykkercertifikat i AUS når den tid kommer

              #3504211
               Marlenejensen@hotmail.com

                Du kan nemt og billigere tage dit dykkercertificat i Australien. Kender ikke den præcise pris, men ved det er en del billigere end i DK. DU kan gøre det på Østkysten, feks oppe i nærheden af Cairns og Great Barrier Reef. Du kan tage det på 3 – 5 dage. Du har mulighed for at tage teorien her i DK, feks hos PADI og det første prøvedyk i en pool og så gøre det færdigt hos PADI i Australien. Der er en del teori at læse.

                Der er masser af muligheder for kurser i Australien. Der er rigtig mange der gør det.

                #3504218
                 Anonym

                  Så vidt jeg husker kan du tage dykkercertificat i Australien til ca 1500 – 2000 kr…

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account