This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rejse1234

Hejsa 🙂
    Jeg går med en lille drøm om at blive divemaster når jeg nu snart skal ud at rejse. Jeg har i forvejen Open Water, så havde tænkt mig at tage Advanced og Rescue Diveer ved Koh Tao og selve divemasteren ved Sipadan i Borneo. Mit spørgsmål er så om der er nogle centre som i derude har haft henholdsvis gode og dårlige oplevelser med? 🙂

Anonym MissAdventure

Jeg har dykket Mabul/Sipadan både sidste år og i år.
    Første år med Billabong Scuba… forfærdeligt sted…sætter aldrig mine ben der igen.
    I år var det med Uncle Chang… dejligt sted…søde mennesker og god stemning…. der skal jeg helt sikkert hen igen 🙂

Jeg regner selv med at tage min divemaster i juni-juli…. muligvis på Filippinerne.

MVH MissAdventure

Anonym MissAdventure

Holsterboy… jeg har faktisk lige fået tilsendt tilbud på divemaster fra netop Exotic….
    Jeg regner til Filippinerne på oinsdag…. starter i Dumaguete…videre til Malapascua og til slut Bohol…
    Jeg bor på White Sands (Malapascua) fra d. 20/12-26/12…… ved ikke endnu, hvem jeg skal dykke med… men kunne da være, vi ses? 🙂
    Hvis jeg synes om Malapascua, kan det meget vel blive der, jeg tager divemaster i juni-juli… lidt svært at vælge…det er så mange lækre steder, jeg allerede har været…så kan ikke helt beslutte mig…
    MVH MissAdventure

Anonym MissAdventure

Holsterboy… jeg har faktisk lige fået tilsendt tilbud på divemaster fra netop Exotic….
    Jeg regner til Filippinerne på oinsdag…. starter i Dumaguete…videre til Malapascua og til slut Bohol…
    Jeg bor på White Sands (Malapascua) fra d. 20/12-26/12…… ved ikke endnu, hvem jeg skal dykke med… men kunne da være, vi ses? 🙂
    Hvis jeg synes om Malapascua, kan det meget vel blive der, jeg tager divemaster i juni-juli… lidt svært at vælge…det er så mange lækre steder, jeg allerede har været…så kan ikke helt beslutte mig…
    MVH MissAdventure

Anonym holsterboy

Hej… 😀
    Koh tao er super fed.. Elsker simpelthen den ø..
    Men sammenlignet med andre steder kan ø’en godt virke lidt som en fabrik som bare spytter OW og AOW ud.. Men den har fedt natteliv og ok gode dyk,,
    Folk er glade.. 😀

Men:
    Jeg er selv i gang med min Divemaster ved Exotic Malapascua, Filippinerne..
    Her er rigtigt fedt, lidt stille om aftenen.. Men super professionelle folk her, super fede dyk, med hajer og masser af lækker makro…

https://www.facebook.com/pages/Malapascua-Exotic-Island-Dive-Resort/138598350405

Men held og lykke… 😀

Anonym MissAdventure

Hej igen
    Jeg tager afsted imorgen tidlig..men har en del vetetid underves…så kommer nok online i ny og næ…i lufthavene 🙂 Sender dig lige en mail -)

Anonym holsterboy

MissAdventure…
    Ja du har helt ret der er rigtigt mange steder, der er lækre rundt omkring i verden… Jeg havde kun hørt meget lidt om Exotic, men tog chancen og nyder livet på den lille ø.. 😀
    Om man dykker med det ene eller andet selvskab hernede tror jeg ikke betyder det store.. De sejler allesammen ud til de samme sites..
    Det kunne være hyggeligt at mødes hernede, du kan jo skrive en mail til Holstogirak@hotmail.com – så kan vi lige chattes ved..

Anonym Anonym

Hej,

Jeg elsker at dykke. Jeg har kun været i Egypten og dykke. Jeg har prøvet alle stederne her og kan varmt anbefale dem: http://www.egyptenrejser.net/artikler/dykkerferie-egypten-perfekt-til-dykning/

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account