This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heffer

Hej alle

Jeg har fået et ‘Internet-job’ i 2 mdr. i det nye år. Dvs. jeg kan arbejde for alle steder i verden, så længe der er stabilt Internet. Min første indskydelse var derfor at udnytte min frihed til at bo et andet sted i verdenen… og det kunne evt. være på en dykker destination.

Jeg var på Koh Tao og tage Open Water her for 6 mdr. siden og det var helt fantastisk. Jeg kunne godt overveje at tage et Divemaster kursus der, men vil gerne have lidt input først.

Er der andre svedige steder at dykke – det skal jo også være billigt? Plus at der gerne må være en del andre ting at lave.

Vh
    Jens

Anonym Mads Andersen

Så må det vare phi phi. pukhet, men de rigtige proffe tager til Ao-nang og bor der billigt, og roligt. Tager derfra til phi phi for at dykke.
    Men det er klart billigst at blive dive-master på kho tao. ca 25000. hvis man aftaler at undervise samtidige. Eller også skulle du tage til vietnam det er også billigt og der er masser at lave i Nha Trang.
    Det billigste finder du nok i Cambodia, ved sinaukville. Mener at ha hørt de ca tog 100$ for at blive dive-master.

Anonym Mette Lange-Nielsen

Hmm! man kunne jo tænke asien! og når man gør skulle et af de eftersigendene bedste steder være på Borneo, og selvfølgelig kan jeg ikke komme i tanke om hvad det hedder lige nu!
    Tænker man uden for asien er egypten en mulighed som også skulle være noget særligt!

Hvordan får man et internet job??

Anonym jannid

NEW ZEALAND har super dykker muligheder, men er dog ikke så billig, Fiji er derimod billigere,”og et helt fantastisk sted at dykke” men tvivler på internet forbindelsen er så skide go 🙂 koh tao er også en af de billige steder, iforhold til phuket som har helt overskruede dykker priser pga. tourismen i phuket.

Anonym Anonym

Jens: Hvad er det for et internet job du har fået ?
    Hvad laver du der?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account