Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525419
     Sarah M

      Hej. Jeg rejser til Sydøst Asien om et par uger. Er der nogle der kan anbefale et godt sted at lære at dykke?
      Mvh. Sarah

      #3525421
       Shyn

        Et godt sted at dykke er Koh Tao, et af de allerbilligste steder i verden at tage PADI dykkercertifikater, jeg tog selv Rescue Diver course der, og du behoever ikke at bestille forud bare tag til OE’en der er rigtig rigtig mange resorts som staar i koe for at laere dig at dykke. Jeg benyttede mig selv af BANs en af de lidt stoerre, og FEDT! sted med tilhoerende bar.

        #3525444
         Anonym

          For 1 år siden i Nha Trang var der 5 danske dykkerinstruktøre og de var billige. Revet var også smukt!

          #3525440
           Rasmus

            Som ovenstående er Koh Tao sammen med Utila, Honduras nogle af de absolut billigste steder i verden at tage certifikat.. Dette gør at der konstant kommer en god strøm unge mennesker så man keder sig ikke!! Lige nu er det regntid på vestsiden, så hvis det er i Thailand du skal så helt klart vestsiden( koh Tao)
            I Vietnam er det muligt at tage bevis i Nha Thrang- strandby nummer 1!! Der er der også masser af udenlandske indtruktører (somme tider også svenske og danske)
            Har ikke selv været på Perhentian Islands, men skal til sommer for at dykke.. Men juni og juli er vist de mest optimale måneder hvad angår vejret..

            #3525454
             Marianne Pedersen

              Hej…
              Jeg vil også anbefale dig Bans Koh Tao. Det er billigt (og du får dykkerbogen + dykkertabel med i prisen)
              Jeg har selv arbejdet der som Dive Master og kommer der stadig og dykker. På denne tid af året er det, det bedste sted at dykke. Bans har ofte danske instruktører. Men det er lige så let, hvis ikke lettere at lære det på engelsk.
              Og bonus ved koh tao er, at du får værelset billigere, mens du tager dykkerkurset.
              Hvornår er du der nede?
              Jeg tager selv til Thailand om 2 uger og skal da helt klart til koh tao.
              Du kan jo skrive, hvis der er mere du gerne vil vide om det… el Thailand.
              gandalffrodo@hotmail.com

              #3525470
               send_flere_penge@hotmail.com

                Enig i Koh Tao, men når du så HAR lært at dykke på Koh tao, skal du, når du alligevel er dernede forkæle dig selv med et live aboard på similan øerne. brug evt. seadragon som jeg kan anbefale på det varmeste.

                Du får rigtig fed dykning med fantastisk sigtbarhed og masser af liv. Her er der markant bedre dykning end på Koh Tao.

                Perry

                #3525473
                 Anonym

                  hejsa..
                  Jeg vil lige høre.. jeg skal til Thailand i okt, hvor er det bedst at tage dykkercerti. der pga regnen og havet osv… kan se at regntiden skifter fra øst til vest.. og vil jo være der hvor vandet er mest rolig og smukt og sol sol sol….
                  kan nogle hjælpe med det?

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account