This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kiha11

hej

jeg tager til phuket her den 8 januar, og vil rigtig gerne tage et dykkercerfitikat, men jeg ved ikke noget om priserne og hvor der er gode steder er. har vaeret inde og tjekke lidt paa nettet, men det var mega dyrt ca 30000 bath.

nogle der har gode erfaringer med det ?

mvh Kim

Anonym das

phi phi sikker på de mangler kunder,masser a dykkerskoler der,,,høre dig omkring,evt prut med prisen eller tag en dansk dykkerskole der,,,rigtig god tur,,,

Anonym juliedk

Hej, Ingen grund til at bestille noget hjemmefra! Der findes adskillige dykkerfirmaer nær Chalong, på Phuket. Et PADI Open Water Course koster her cirka 15.000 baht hos “Scandinavian Divers” for de 4 dage i alt. (De har skandinaviske instruktører + bøger). Besøg evt. de forskellige kontorer i Kata eller Patong og forhør dig om priser hos andre selskaber.
    Rigtig god fornøjelse:)

Anonym Mads Andersen

Hvis jeg var dig, ville jeg nok tage et par dage til Kho Tao, på den anden side og tage dykker-certifikat der. De tager ca 10000, og så får du transport og et værelse. det er også der du finder de billigste dykker-ture, ca 750 pr.tur (hvis du vil have noget erfaring)

Rigtig god tur. du kan se biller fra kho tao og phi phi på min hjemmeside. http://www.thildeogmads.dk

Anonym ChellBabs

Vi har taget det på Crystal Dive Resort på Koh Tao, SUPER STED!! 😀 men hvis du ikke vil rejse til Koh Tao for at få det 5000B billigere og med dansk instruktør, så er der masser af steder på Phi Phi.. tror også du skal vente med at bestille det, til du lander der 🙂 vi har hørt at det ikke er muligt at prutte med prisen på dykker halløj (udstyr, certifikater mm.) på Phi Phi, fordi de har en aftale indbyrdes om, at de alle skal udlove tingene til samme pris 🙂 der er ca. 15 forskellige dykkerfirmaer på Phi Phi og øen er ikke særlig stor, så det er forståeligt nok 🙂 god tur!

Anonym Marius Ois

Du kan sagtens prutte om prisen. Hvid de vil fylde et helt hold..! Jeg pruttet på samtlige af mine dykker ture og certificater.! Så forsøg med det..! Kan anbefale West coast divers… De også fornuftige med deres priser..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account