This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym nensypigen

hej
    jeg er en pige på 23 der søger en der vil med 2-3 uger til grækenland og arbejde frivillig på dyreinternat på øen skiathos. tænkte sidt maj start juni så der er lidt sol:-)

kontakt mig:-)

Anonym Anonym

Hej:-)
    Jeg er nok ikke det du leder efter, men jeg vil også gerne ud og arbejde frivilligt men jeg har egne børn med.. Og ville også gerne være afsted lidt længere. Men jeg tænkte om du ville være sød at skrive hvordan du har fundet et sted, for jeg er lidt på bar bund..
    Mange hilsner Louise

Anonym stepher

Hejsa. Jeg fandt denne side på nettet. Har ingen erfaringer, så kan ikke fortælle noget på den front.
    http://www.dfas.dk

Anonym Nadja Sørensen

Hejsa!
    Jeg har tænkt på præcis det samme, men maj bliver for tidligt for mig, det skal helst være i juni eller juli, og ved ikke om jeg kun vil være afsted i 1 eller 2 uger, det kommer an på hvad det koster. Jeg er selv 22 år og hedder Nadja 🙂 ved du hvad det koster?

Anonym stephanie

Hej Nadja
    Denne tråd er over et år gammel, vedkommende, der startede den, skulle afsted i maj sidste år.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account