This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lenawmortensen

Hej…
    Vi er et par, der ønsker at bruge 3-4 uger af vores sommerferie i 2010 på at arbejde frivilligt med dyr i Afrika! = D
    Er der nogen, der har nogle anbefalinger?? – enten selskaber eller direkte kontakt til et reservat?
    Vi er jo mest for at kontakte et reservat direkte, da vi så ved, hvad vores penge går til, og desuden er det heller ikke så dyrt = D
    Jeg håber meget på, at der er nogen, der kan hjælpe, da dette er en drømmerejse for os!
    Venligst Lena og Michael

Anonym Anonym

tjek alott.dk! De har to fede programmer i namibia hvor man arbejder på en farm med vilde dyr som jeg selv virkelig gerne ville prøve.

det koster ca. 4000 om ugen men tror på det er oplevelsen værd 😉 Alott er forresten ekspert inden for work and travel specielt i australien, så dem kan I rolig stole på. God tur 🙂

Anonym Pia09

Hej Lena og Michael. Det lyder som en rigtig god ide – det burde alle gøre. Det er svært at få kontakt til reservater eller farme selv og de er meget loyale overfor bureauerne som sender frivillige. Og ja, det er dyrt, men med garanti det hele værd for både jer selv og dyrene. Der er et sted der hedder Noahs Ark hvor min veninde har været med Adventure Heart, hvor de hjælper nødstedte dyr. Det skulle være ret fantastisk!

Håber i får en god oplevelse.

Anonym Anonym

Hej Lena og Michael.
    Jeg har haft en super fed oplevelse på Harnas i Namibia (Harnas Wildlife Foundation), det er det samme sted som Alott bruger, men I kommer billigere af sted hvis I bestiller igennem farmen så tjek deres hjemmeside. Men bestil i god tid, idet jeg ved at der er mange der skal af sted til næste sommer, det er folk som har været der før, for det er så godt at man bare vil tilbage igen.
    Håber at I kan bruge de informationer.

God tur.

Anonym Charlie

Jeg kan ikke lige helt finde ud af hvilken valutakurs Namibiske dollars ligger i, nogen der ved det?

Anonym Marie-Louise

Hej
    Jeg var afsted til Namibia, til Harnas, hele marts måned.
    Det var en fantastisk oplevelse, men gjorde desværre den fejl at booke gennem alott., der er mange penge at spare ved at booke direkte gennem Harnas, på Harnas.org. Men regner med at man, igennem alott, får den ekstra service da man har overbetalt, men fik elendig rådgivning af Connie Limbrecht, som styrer den afd. på alott, hun havde aldrig selv været der – så hun kunne egentlig ikke rigtig udtale sig om noget, og synes generelt det var rigtig skuffende.
    Men altså, Harnas er et fantastisk sted, du arbejder side om side med dyrene, både vilde og “tamme”, derudover er det en mental-ferie, selvom det er hårdt fysisk arbejde så giver hele oplevelsen en fred i sindet, og den eventuelle stress man har med hjemmefra forsvinder.

Charlie – en namibisk dollar er en smule lavere end en dansk krone, så man kan regne med det ca. er det samme 🙂

Anonym Trine Rasmussen

Hej @Marie Louise! (eller andre der skulle vide noget)
    Jeg har kigget på Harnas, men synes ikke jeg kan se nogle priser. Ved du hvordan de cirka er? Det ser super spændende ud 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account