This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AGM

Hejsa 🙂

Jeg er ved at planlægge en måned i Vietnam til sommer på egen hånd. I den forbindelse lader det til at en easy rider tur er et must! Jeg vil høre om nogle af jer solorejsende, har erfaring med easy rider ture hvor man automatisk kører sammen med ligesindede rejsende? Eller vil jeg automatisk komme til at køre alene med en guide og ingen andre?

– Har nemlig brugt en del tid på at lede efter deciderede gruppeture, hvilket ikke synes at eksistere, men måske jeg ikke kigger de rigtige steder 🙂

Jeg takker mange gange for svar 🙂

Kh Anna

Anonym Anonym

Hejsa jeg har ikke så meget at byde ind med ud over jeg har lidt samme spørgsmål, er også solo rejsende og er i thailand nu.
    Søgte lidt på det igår og ja det ser jo spændende ud, dog var der en del “kopi” easyriders der havde kopieret konceptet, men det gør vel heller ikke noget?
    Fik den idé at det ikke var noget problem at finde disse easy riders, de skylle nok henvende sig, var der en der skrev.

Mvh Danni

Anonym AGM

Hej Danni 🙂

Tror det er en kæmpe oplevelse. Kig på Tripadvisor, der står der en del om de bedste selskaber! Du skal jo helst ikke ende op med en freaky driver 🙂 Men sig endelig til hvis du finder ud af noget mere om gruppeture – kan se at Jysk Rejsebureau sælger en tur, men der starter med en flyvetur fra Hoi An og det passer ikke lige ind i mine planer.

Rigtig god tur videre frem 🙂

Vh Anna

Anonym Anonym

jeg har ikke prøvet en easyrider tur (eller været i vietnam for den sags skyld), så ved ikke hvordan det fungerer, men er sikker på at der er en masse backpackere og at du sikkert kan finde en eller flere, som er klar på sådan en tur! Man falder let i snak med andre backpackere når man rejser alene, så det er bare om at få arrangeret et eller andet! 🙂

Anonym Anonym

Jeg mødte et par franskmænd der havde kørt rundt på en honda win i 2 måneder, og nu skulle de så videre, så den købte jeg får 275$.
    Kan godt se at jeg ikke når Hanoi i tide, så bliver nok nødt til at sælge den på vejen og flyve til Hanoi.
    Men det er fedt at køre selv:)
    Det kan du jo også overveje.
    Easy riders eller lignende stødte jeg ikke på, ledte dog heller ikke.

Mvh Danni

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account