This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jabbi

hej – jeg skal til ecuador, brasilien og peru i juni – august. jeg ved ikke meget om ecuador, men det er der jeg skal tilbringe mest tid. er det muligt at leve der (overnatning, mad – evt. ekstraudgifter ikke medberegnet…) for 150 kr. om dagen. hvad bør man se i landet – er der nogle der har nogle fantastiske oplevelser de gerne vil give videre – hvordan er det med sikkerheden (vi er en pige og en dreng…) er der nogle gode strande/øer (ikke galapagos, da man vidst skal flyve dertil) håber i kan svare.
    MVH jakob

Anonym Anonym

150 kr. om dagen kan man sagtens leve for, hvis man ikke stiller de store krav.
    Playas syd for Guayaguil er en hyggelig lille by med en dejlig strand. Der er ikke mange andre backpackere.
    Baños er et must når man er i Ecuador. Masser af muligheder for at bestige vulkaner, mountainbiking osv. Derudover et fedt natteliv!
    go tur

Anonym Anonym

Hej. Jeg er helt enig med ovenstående – 150 kr kan man sagtens leve for om dagen i Ecuador. Baños skal bare opleves… Otavalo har et rigtigt lækkert marked. Cuenca er en rigtig dejlig by. Vilcabamba, en lille by i bjergene, men hyggelig og der er det bedste sted at bo på Izhcayluma – rimelige priser for et lækkert sted at overnatte og spise – og nyde livet!
    Omkring sikkerheden: jeg rejste rundt i Ecuador alene i et par måneder og havde aldrig nogle problemer. Hvis man kan lidt spansk, så hjælper det meget – og man får også meget mere ud af turen, når man kan snakke med de lokale. Guayaquil skulle være et ret “farligt” sted at rejse. Den gamle del af Quito skal man især passe på sine ting. Men ellers har jeg ikke haft nogle problemer.
    God tur 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account