This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym BetLisBon

Hej
    vi er tre piger som vil ud og opleve verdenen for første gang og vi vil meget gerne til Sydamerika, men vi er alle tre lidt skræmte efter at vi har læst rejsevejledningen på udenrigsministerietshjemmeside…
    vi ønsker egentlig blot at der er nogle der vil fortælle om deres oplevelser i Ecuador eller andre lande i Sydamerika, gerne både gode og dårlige erfaringer!
    kram Betina, Lise og Bonnie

Anonym Anonym

Hey

Rejste fem måneder i Sydamerika i blandt andet Ecuador. Jeg oplevede ingen ubehagelige ting overhovedet. Mariscal Sucre-området i Quito har et dårligt ry, men jeg følte mig ikke utryg dér, så der er vist bare prisket en stemning op.
    Udover Quito tilbragte jeg en del tid i Baños med en flok andre backpackere og var på nogle fede vulkan og mountainbike-ture i området.
    I cuenca er der nogle imponerende ruiner fra Inka-tiden, men kommer man – som jeg gjorde – fra Peru, så virker ruinerne i Ecuador latterlige i forhold til hvad man ser i Peru.
    Udover Ecuador rejste jeg altså i Peru, Bolivia og Brasilien, så hvis i havde tænkt jer at besøge disse lande er i velkomne til at skrive til mig, hvis i vil høre nogle af mine erfaringer
    ellers god tur.
    jesper

Maurice

ups… Havde ikke lige fået mig logget ind, hvis i ville skrive.
    Ovenstående indlæg er mit

Anonym Anonym

Er lige kommet hjem efter 3 måneder i sydamerika hvor jeg besøgte Brasilien og Peru.
    Jeg er en lyshåret pige med blå øjne, hvilket min rejsekammerat også er, så vi fik en del opmærksomhed. For det meste sagde fyrene bare “hello” eller “i love you” når man gik forbi dem… men i Rio havde vi nogle lidt mere ubehagelige oplevelser hvor fyre tog fat om vores håndled og ikke forstod at vi ikke gad dem. Det lyder måske lidt mere skræmende end det egentligt var, men forbered jer på at de kun fatter en afvisning hvis den er hård og kold!

Anonym M.lyn

hey
    er i bolivia, paa farten paa tredje maaned. vi blev advaret om bolivia hjemmefra pga. uroligheder lig ecuador, men det stille og roligt.
    vi moedte en vejblokade, jo det var irriterende men ej farligt paa nogen vis. vi blev ganske vist os roevet en tusse men paa en meget behagelig maade og vist ogsaa vores egen dumhed.
    vi skal snart til ecuador ogsaa.
    jo man er rigere og er tydeligvis gringo saa de vil komme naer en til tider, men med sund fornuft og paa vagt til tider kan man det meste. ikke gaa alene i moerke i storbyer, daarlige kvarterer og den slags.
    god rejse

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account